Subject: Räpina linnas Võru mnt 14 katastriüksuse detailplaneeringu avaliku väljapaneku korraldamine
From: <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Aug 2024 11:42:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Räpina Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument Räpina linnas Võru mnt 14 katastriüksuse detailplaneeringu avaliku 
väljapaneku korraldamine, mis on registreeritud 12.08.2024, numbriga 
7-1/2024/24-1.

Dokument avaneb DigiDoc Client programmi abil, mille saab arvutisse tasuta 
alla laadida Sertifitseerimiskeskuse kodulehelt https://installer.id.ee/

Kontaktinfo
Räpina Vallavalitsus
Kooli 1, 64504 Räpina
Tel 799 9500
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tere, saadame Teile, koostöötegijatele, kaasatud isikutele uuesti Räpina 
Vallavalitsuse teavituskirja Räpina linnas Võru mnt 14 detailplaneeringu 
avaliku väljapaneku kohta, mis toimub 03.09-20.09.2024.

Eilse väljasaadetud kirjas oli kirja saaja Transpordiamet. Kuna see võib 
Teil kui planeeringu koostamisse kaasatud isikutes tekitada arusaamatusi 
siis saadame Teile sama kirja uuesti.

Lugupidamisega

Miia Kasearu